بازاریابی کاملاً دیجیتال به منظور راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط

بازاریابی کاملاً دیجیتال به منظور راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط

چرا ما به این راهنما نیاز داریم؟

آیا شما متوجه شده اید که چگونه بیشتر مشاوره ها و مطالعات موردی بازاریابی در کتاب ها و وبلاگ ها، بر برند های بزرگ با بودجه های بزرگ شان تمرکز می کنند؟ بله، هر کسب و کار می تواند از تجربه های این برند ها یاد بگیرد، اما دنیای کسب و کارهای بزرگ و برجسته بسیار متفاوت از کسب و کارهای کوچک است که بودجه محدودی دارند و هر راهکار و هر ریال سرمایه گذاری در روند کار و آینده شان اثرگذار و مهم است. این راهنمای جامع، تمام فعالیتهای بازاریابی دیجیتالی را که برای مدیریت یک کسب و کار کوچک یا شروع به کار آنلاین نیاز دارد را پوشش می دهد. آموزش ها با نشان دادن آنچه شما باید به عنوان یک طراح بازاریابی دیجیتالی به آن بپردازید، شروع می شود. سپس در مورد آن که چگونه می توانید یک وب سایت بازاریابی موثر ایجاد کنید و ترافیک مورد نظرتان را به سمت آن هدایت کنید صحبت می کند. از آنجا که این سیستم دارای بینش هوشمند است، همچنین نشان می دهد که چگونه از تحلیل و آنالیزهای گوگل می توانید برای سنجش میزان کارایی سایت بهره ببرید و سپس آن را بهینه سازی کنید تا بازدیدکنندگان بیشتر شده و این افزایش منجر به فروش بیشتری شوند.

چه چیزی را یاد می گیریم؟

این راهنما شامل سوالات خاصی است که باید از خودتان بپرسید تا بتوانید از بازاریابی دیجیتال بیشتر استفاده کنید. ما با توصیه ها و راهنمایی هایی که طیف گسترده ای از فعالیت های بازاریابی آنلاین را در بر می گیرند، برای کمک به شما در برنامه ریزی، مدیریت و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال پاسخ می دهیم. شما یاد خواهید گرفت چگونه:
  • با چشم انداز های جدید و مشتریان جدید، کسب و کار خود را با استفاده از شش کانال رسانه های دیجیتالی و گزینه های موجود در هر کدام، قابل رویت تر شوید.
  • استفاده از بازاریابی محتوا برای پیشی گرفتن در مباحث رقابتی در جستجوگرها
  • تبدیل هر چه بیشتر بازدید کنندگان به مشتری و افزایش فروش با بهبود وب سایت شما و بازاریابی با تلفن همراه
  • مشتریان را تشویق کنید که برند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند تا به دست مشتریان بیشتری برسد
  • مدل های مختلف درآمد آنلاین را مرور کنید – مخصوصا برای شروع کارهای آنلاین
این راهنما یک مرجع “یک مرحله ای” برای همه مسائل اصلی که باید در هنگام بهبود وضعیت کسب و کار خود به صورت آنلاین مورد توجه قرار دهید، فراهم می کند. برای مثال، بدون جزئیات کامل که در راهنما های دیگر برای متخصصان وجود دارد، ما در این جا عوامل اصلی را برای مدیران و صاحبان کسب و کار در نظر می گیریم تا نتایج بهتر از بهینه سازی موتور جستجو، گوگل ، تبلیغات صفحه نمایش، بازاریابی ایمیل و بهینه سازی نرخ تبدیل را در به دست بیاورند.

راهنمای ساختاری چگونه است؟

راهنمایی ساخت یافته است با استفاده از چارچوب برنامه ریزی هوشمند و بینش هوش مصنوعی برای ارائه یک ساختار ساده برای شما به منظور پیاده سازی استراتژی خود. RACE با مرحله اولیه برنامه ریزی استراتژی دیجیتال آغاز می شود. بسیاری از شرکت ها از این موضوع خسته شده اند، اما به عنوان پایه ای برای ایجاد فرصت بیشتر برای رسیدن به مخاطبان خود و به این منظور که به طور موثر در دنیای آنلاین آنها را هدف قرار بدهند از آن استفاده می کنند. این بخش ها عبارتند از: یک. برنامه: اهداف استراتژی دیجیتال شما چیست؟ (Plan) دو. رسیدن به اهداف: افزایش ترافیک سایت با استفاده از عوامل SEO و AdWords برای موفقیت بیشتر. (Reach) سه. فعالیت: نحوه استفاده از بازاریابی محتوا برای افزایش منافع. (Act) چهار. تبدیل: چگونه سایت خود را برای افزایش فروش طراحی کنید. (Convert) پنج. مشارکت: عوامل موفقیت در جهت کسب و کار آنلاین. (Engage)

این راهنما برای چه کسی مناسب است؟

اگر شما به دنبال گسترش یک کسب و کار کوچک با استفاده از بازاریابی دیجیتال کم هزینه یا بدون هزینه هستید این راهنما برای شما مفید است. شما مسئول بازاریابی دیجیتال هستید:
  • مالک، مدیر یا مدیر کسب و کار
  • مدیر بازاریابی یا بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای کوچک و متوسط
  • مدیران دیگر و SME / SMB که بازاریابی شما نقش اصلی شما نیست، برای مثال مدیر مالی، مدیر عامل.