تمدید ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته (سراسری) بهمن ماه سال ۱۴۰۲

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته (سراسری) بهمن ماه سال ۱۴۰۲

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند (جهت بارگیری دفترچه از اینجا اقدام نمایید).

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند (ورود به سامانه ثبت نام از اینجا).

** متقاضیان گرامی میتوانند برای اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط عمومی موسسه آموزش عالی ایرانیان در خصوص پذیرش دانشجو به پیوند زیر مراجعه نمایند.

https://iranian.ac.ir/General

 

رشته های مورد پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته (ورودی بهمن ۱۴۰۲)

موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

ردیف

کد رشته محل

عنوان رشته

مندرج در صفحه xxx دفترچه

۱

۱۲۴۸۱

مهندسی کامپیوتر ۹۱

۲

۱۲۴۸۲

حسابداری ۹۱
۳

۱۲۴۸۳

حقوق ۹۱
۴

۱۲۴۸۴

روانشناسی ۹۱
۵

۱۲۴۸۵

مدیریت بازرگانی

۹۱

۶

۱۲۴۸۶

مدیریت مالی ۹۱

 

معاونت آموزش دانشگاه

اداره امور ثبت نام