معرفی کتاب: صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ
نویسندگان: سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری
فضای مجازی پر است از سایت ها و کسب و کارهایی که میخواهد دیده شوند و فروش محصولات و خدمات شان را افزایش دهند. طبعا در این فضای رقابتی، دیده شدن کمی دشوار است، مگر اینکه بدانید از چه روش و ابزاری، در کجا استفاده کنید که قطعا یک مدیر هوشمند به سراغ یادگیری تکنیک های بازاریابی دیجیتال می رود. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه از ابزار و روش هاست که به شما کمک می کند در یک فرایند طبیعی بازاریابی بعنوان یک برند شناخته شوید.
ایمیل مارکتینگ، سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ و غیره، همه و همه جزئی از دیجیتال مارکتینگ بوده که با بکارگیری این تکنیک ها هرچه بیشتر، می توانید در تجارت الکترونیک موفق شوید.
قصد داریم به تعدادی از روشهای دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم با این هدف که ذهنیت مناسبی در شما شکل بگیرد و بدانید که دیجیتال مارکتینگ صرفا یک ابزار یا یک راهکار نیست و شامل چندین و چند راهکار و روش مختلف است که شاید روز به روز به آن افزوده شود. اینکه میگوییم شاید روز به روز روشهایی به آن افزوده شود به این دلیل است که اگر چندین سال پیش قصد داشتید بازدیدکننده جذب کنید، به سراغ شبکههای اجتماعی نمیرفتید، در آن زمان این شبکهها رونق امروز را نداشتند و گرایش کاربران وب بیشتر سمت وبسایتها بود تا شبکههای اجتماعی. اما امروزه تقریبا هر فردی در هر قشری از جامعه، کاربر یک شبکه اجتماعی است. به هر حال اگر رشته تحصیلی شما کامپیوتر است و یا علاقهمند به فعالیت در هر یک از شاخههای این رشته هستید، باید بدانید که نیاز به بهروزرسانی در این شاخه بسیار زیاد و محسوس است. هر چند مفاهیم پایهای همواره ثابت میمانند.
فهرست مطالب
آموزش تکنیک های حرفه ای بازاریابی دیجیتال
راه اندازی سایت تجاری با بهترین امکانات امانات بصورت رایگان
تکنیکهای بازاریابی دیجیتال برای موفقیت در تجارت الکترونیک
نحوه تولید ثروت از طریق تجارت الکترونیک
جادوی سئو ، سئوی مقدمات تا پیشرفته
تکنیک های مختلف مارکتینگ و افزایش فروش
به همراه مثال های عینی و تجربی
توسط: مدیر سامانههای الکترونیکی و آنلاین دانشگاه |
1 مرداد ماه 1398 |