اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸ در تمامی مقاطع

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸ در تمامی مقاطع

داوطلب گرامی، با سلام، بنابر تقاضای مکرر برخی از داوطلبان جهت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۸، بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام تمدید گردیده است. این فرصت ویژه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) و داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در مرحله تکمیل ظرفیت می باشد. بدین منظور ضروری است جهت تشکیل پرونده و ثبت نام حضوری در یکی از روزهای سه شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ و چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۶ عصر به محل این مؤسسه آموزش عالی به نشانی: تهران – خیابان توحید – نرسیده به خیابان آزادی – بن بست فرهادیه (روبروی ایستگاه مترو توحید) – پلاک ۷ مراجعه نمایید. جهت مشاهده آدرس بر روی نقشه اینجا کلیک کنید. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش هر رشته (در مقاطع کارشناسی و کاردانی به کارشناسی) محدود می باشد، لذا اقدام به موقع داوطلب و تسریع در امر ثبت نام تضمین می نماید که قبل از تکمیل شدن ظرفیت باقیمانده، ثبت نام در رشته موردنظر داوطلب انجام پذیرد.

نکات ضروری:

۱- لطفا با توجه به مقطع تحصیلی مدارک خود را آماده نموده و در هنگام مراجعه حضوری به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است در صورت نقص مدارک از ثبت نام حضوری متقاضیان گرامی ممانعت به عمل خواهد آمد. (برای مشاهده مدارک لازم اینجا کلیک کنید) ۲- حضور شخص متقاضی و یا وکیل قانونی وی (همراه با وکالتنامه محضری) در هنگام ثبت نام الزامیست. ۳- با توجه به اینکه ظرفیت ثبت نام در هر روز محدود می باشد، فرآیند ثبت نام بر اساس نوبت دهی صورت می پذیرد. لذا از داوطلبان گرامی تقاضا می شود در ساعات ابتدایی زمان ثبت نام به محل مؤسسه مراجعه نمایند. ۴- پیرو مجوز وزارت علوم، امکان تحصیل در دو رشته همزمان برای دانشجویان این موسسه آموزش عالی فراهم می باشد. لذا داوطلبینی که در یک رشته تحصیلی در یکی از مؤسسات آموزش عالی دیگر پذیرفته شده اند نیز می توانند در این موسسه در رشته مورد نظر خود بطور همزمان تحصیل نمایند.

رشته های موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸

مقطع عنوان رشته ظرفیت پذیرش کد رشته توضیحات
کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر دارد ۱۲۹۸۳ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) اعم از داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش سال ۹۸ شرکت نموده و یا شرکت ننموده‌اند)
حسابداری دارد ۱۲۹۸۴
حقوق تکمیل شده ۱۲۹۸۵
روانشناسی دارد ۲۱۷۱۹
مدیریت بازرگانی دارد ۱۲۹۸۶
کاردانی به کارشناسی مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر دارد ۳۰۴۴ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) اعم از داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش سال ۹۸ شرکت نموده و یا شرکت ننموده‌اند)
حسابداری دارد ۵۵۱۲
مدیریت صنعتی دارد ۵۸۶۹
حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی دارد ۵۹۱۷
کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارد ۱۳۶۶۲ ویژه داوطلبانی که قبلا در مرحله انتخاب رشته مجاز گردیده بودند و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز این موسسه را انتخاب نموده و قبولی آنها در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهایی اعلام شده باشد.
حقوق جزا و جرم شناسی دارد ۱۳۷۸۸
مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دارد ۲۳۳۳۹
مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری دارد ۲۳۳۴۱
مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن دارد ۲۳۳۴۴
مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی دارد ۱۶۳۴۶
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دارد ۱۵۲۱۱
مالی گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک دارد ۱۵۷۷۴
مهندسی صنایع گرایش مهندسی مالی دارد ۲۰۹۳۴