تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) سراسری سال ۱۴۰۰

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) سراسری سال ۱۴۰۰

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور

درخصوص تمدید مهلت ثبت نام، اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰

به اطلاع متقاضیان مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ می‌رساند افرادی که تا تاریخ (۱۴۰۰/۰۵/۲۰) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. لذا متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند. برای دانلود راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا”بر اساس سوابق تحصیلی (سراسری سال ۱۴۰۰) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اینجا کلیک کنید. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. لازم به تاکید است مهلت اعلام شده قابل تمدید مجدد نمی‌باشد.

فهرست رشته های مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) سراسری سال ۱۴۰۰ (کارشناسی پیوسته)

ردیف کد رشته محل عنوان رشته ظرفیت پذیرش مندرج در صفحه … دفترچه
۱ ۱۲۳۰۲ مهندسی کامپیوتر ۱۰۰ ۱۰۷
۲ ۱۲۳۰۳ حسابداری ۱۰۰ ۱۰۷
۳ ۱۲۳۰۴ حقوق ۱۰۰ ۱۰۷
۴ ۱۲۳۰۵ روانشناسی ۱۰۰ ۱۰۷
۵ ۱۲۳۰۶ مدیریت بازرگانی ۱۰۰ ۱۰۷