اطلاعیه آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳

اطلاعیه آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ می‌رساند ثبت‌نام از روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ آغاز و تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ادامه خواهد یافت. متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترس میباشد.

 

شرایط ثبت‌نام‌:

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور هستند، می‌توانند منحصراً در یک مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) متقاضی شوند. لازم به توضیح است پذیرش در برخی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. براین اساس ثبت نام و پذیرش در تمامی رشته های موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان در مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می پذیرد.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه سازمان ملی سنجش در این خصوص به پیوند مقابل مراجعه نمایید. (اینجا)

 

**متقاضیان گرامی میتوانند برای اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط عمومی موسسه آموزش عالی ایرانیان در خصوص پذیرش دانشجو به پیوند زیر مراجعه نمایند:

https://iranian.ac.ir/General

 

فهرست رشته های دارای پذیرش مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

(کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳)

ردیف

کد رشته محل

عنوان رشته

مندرج در صفحه XXX دفترچه

۱

۲۵۷۲

مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار

۸۶

۲

۴۶۳۷

حسابداری

۱۳۸

۳

۴۹۲۱

مدیریت صنعتی

۱۴۴

۴

۴۹۴۴

حقوق گرایش حقوق ثبتی

۱۴۴