آغاز ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ میرساند، ثبت نام در این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ آغاز و تا روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ادامه خواهد یافت.
لازم به توضیح است که پذیرش در برخی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. براین اساس ثبت نام و پذیرش در تمامی رشته های موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان در مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت می پذیرد.

متقاضیان در گام اول ثبت نام میبایست نسبت خرید کارت اعتباری ثبت نام به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام نموده و سپس به سامانه ثبت نام مراجعه نمایند (برای ورود به سامانه ثبت نام اینجا مراجعه کنید)

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های خود اقدام نمایند. (برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون مذکور اینجا کلیک نمایید) در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص به پیوند مقابل مراجعه نمایید. (اینجا)

** متقاضیان مجاز به انتخاب رشته میتوانند برای اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط عمومی موسسه آموزش عالی ایرانیان در خصوص پذیرش دانشجو به پیوند زیر مراجعه نمایند.

https://iranian.ac.ir/General

 

فهرست رشته های دارای پذیرش مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

(در مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲)

ردیف کد رشته محل عنوان رشته ظرفیت پذیرش مندرج در صفحه xxx دفترچه
۱ ۲۶۹۷ مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر نرم افزار ۱۲۰ ۸۴
۲ ۴۹۵۶ حسابداری ۱۲۰ ۱۳۴
۳ ۵۲۸۳ مدیریت صنعتی ۱۲۰ ۱۴۱
۴ ۵۳۱۰ حقوق گرایش حقوق ثبتی ۱۲۰ ۱۴۱