» آیا می دانید مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان اولین موسسه آموزش عالی صرفا الکترونیکی است که در حوزه یادگیری الکترونیکی مجوز برگزاری دوره های دانشگاهی از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم اخذ نموده است؟

» آیا می دانید مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان از سال ۱۳۸۰ دارای بزرگترین زیر ساخت اینترنتی و با پیشرفته ترین تجهیزات کامپیوتری جهت آموزش الکترونیکی در کشور می باشد؟

» آیا میدانید به قضاوت دانشجویان و اساتید برجسته ی آموزش عالی، آموزش بصورت الکترونیکی در این مؤسسه بسیار بهتر و مؤثرتر از آموزش حضوری در ارتقاء علمی دانشجویان نقش دارد؟

» آیا می دانید این دانشگاه هیچ ارتباطی با دانشگاه منتسب به رئیس جمهور محترم قبلی کشور ندارد؟

» آیا می دانید فرآیند یادگیری و آموزش در این دانشگاه کاملا غیر حضوری و بصورت الکترونیکی می باشد؟

» آیا می دانید با ورود به این دانشگاه با کمترین هزینه می توانید به مدارج بالای دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری دست بیابید؟

» آیا می دانید کلیه مراحل انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری بصورت الکترونیکی در این دانشگاه انجام می پذیرد؟

» آیا می دانید در این موسسه آموزش عالی برای اجرای فرآیند یادگیری الکترونیکی به بهترین شیوه ممکن از سامانه های آموزشی مختلف برای تعاملات همزمان و غیر همزمان دانشجویان استفاده می گردد؟

» آیا می دانید با گوشی های هوشمند به سادگی می توانید در کلاس های درسی این مؤسسه حاضر شوید و در رشته ی مورد علاقه خود تحصیل نمائید؟

» آیا می دانید مدارک تحصیلی این مؤسسه آموزش عالی از نظر کارکرد آموزشی و همچنین جهت ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی هیچگونه تفاوتی با مدراک دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دیگر نداشته و از اعتبار یکسان برخوردار است؟

» آیا می دانید با حفظ اشتغال، بطور همزمان در این مؤسسه آموزش عالی نیز می توانید تحصیل کنید؟

» آیا می دانید تحصیل در این دانشگاه بصورت پیش فرض بصورت آموزش محور است؟

» آیا می دانید برای دانشجوی مستعد و علاقه مند امکان تحصیل بصورت پژوهشی – آموزشی (محور) نیز وجود دارد؟

» آیا می دانید با آموزش در این مؤسسه به چه میزان در وقت شما صرفه جویی خواهد شد؟

» آیا می دانید در حین تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه (کلیه رشته ها) امکان تحصیل همزمان در دیگر دانشگاه های کشور نیز وجود دارد؟