ثبت نام مجدد و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر ۱۴۰۲ سامانه سازمان سنجش آموزش کشور

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در رشته‌های دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی میرساند، در صورتی که در زمان مقرر قبلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در مجموعه های ثبت نامی زیر از روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ تا روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این مجموعه‌ها اقدام نمایند. (سامانه ثبت نام)

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون را بطور دقیق مطالعه نموده و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون و همینطور بر اساس علاقمندی رشته موردنظر خود را انتخاب نمایند. (برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون مذکور اینجا کلیک نمایید)

لازم به توضیح است که پذیرش در برخی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. به اطلاع میرساند ثبت نام و پذیرش در تمامی رشته های این موسسه در مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون)  صورت می پذیرد.

** متقاضیان گرامی میتوانند برای اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط عمومی موسسه آموزش عالی ایرانیان در خصوص پذیرش دانشجو به پیوند زیر مراجعه نمایند:

https://iranian.ac.ir/General

 

فهرست رشته های دارای پذیرش مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

(کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – مهرماه سال ۱۴۰۲)

ردیف کد رشته محل عنوان رشته مندرج در صفحه xxx دفترچه
۱ ۲۶۹۷ مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر نرم‌افزار ۸۴
۲ ۴۹۵۶ حسابداری ۱۳۴
۳ ۵۲۸۳ مدیریت صنعتی ۱۴۱
۴ ۵۳۱۰ حقوق گرایش حقوق ثبتی ۱۴۱