دکتر فاطمه شخصیان

دکتر فاطمه شخصیان

Dr. Fatemeh Shakhsian

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
مرتبه علمی: استادیار
گروه آموزشی: مدیریت

fatemeh.shakhsian@iranian.ac.ir

fatemeh-shakhsian-fa

دکتر فاطمه شخصیان دانش­ آموخته کارشناسی ریاضی دانشگاه شریف و دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور می‌باشد. ایشان مؤسس سعدِوفا (بستر تعاملی آموزش الکترونیکی و توسعه سرمایه­‌های انسانی) است. نامبرده مدرس و مشاور کسب و کار در مؤسسه آموزشی اتاق بازرگانی تهران و مربی تأیید شده مؤسسه توسعه کسب و کار WIFI اتریش در حوزه آموزش مدیران عامل و مدیران منابع انسانی بر اساس روش فعالیت­محور LENA نیز می‌باشد.

دکتری مدیریت بازرگانی

سیاستگذاری بازرگانی دانشگاه: مرکز تحصیلات تکمیلی - پیام نور ۱۳۸۹- ۱۳۹۴

 

کارشناسی ارشد MBA

مدیریت استراتژیک دانشگاه: دانشکده مدیریت - پیام نور تهران  ۱۳۸۵- ۱۳۸۸

 

کارشناسی ریاضی

ریاضی کاربردی - دانشگاه: صنعتی شریف ۱۳۷۳- ۱۳۷۷

Motivational and legal barriers of entrepreneurship development

K Nawaser, SMS Khaksar, F Shakhsian, AA Jahanshahi

International Journal of Business and Management 6 (11), 112

 

Customer relationship management (e-CRM): New approach to customer's satisfaction

H Moezzi, K Nawaser, F Shakhsian, D Khani

African Journal of Business Management 6 (5), 2048

 

THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZAYIONAL INTELLIGENE AND STRATEGIC THINKING

FS NOUR- MOHAMMAD YAGHOUBI, SEYED MOHAMMAD SADEQ KHAKSAR, FATEMEH AFRASIABI

Journal of Theoretical and Applied Information Technology 31 (1), 60 - 73

 

Identification of Factors Influential in Policy Making and Presenting a Combined Model of Iran's Policy-Making

LF Dehkordy, F Shakhsian, K Nawaser, SM Vesal, A Kamel

Journal of sustainable development 6 (8), 118

 

Investigation on relationship between service quality and customer satisfaction (case study in Iranian shahid rajayi port)

M Shanaki, V Ranjbar, F Shakhsian

Indian Journal of Science and Technology 5 (12), 111-120

 

Identifying the most important export barriers in Iran case study: auto-part industry

MR Abassi, F Shakhsian, MJ Fayyazi, M Rezaie

International journal of academic research in economics and management …

 

The effect of stress on flight performance

MM Maymand, F Shakhsian, FS Hosseiny

World Applied Sciences Journal 19 (10), 1381-7

 

A dynamic approach to the organizational vision in uncertain situations (Case Study: Low-Cost Airlines in Iran)

M Hakkak, F Shakhsian, K Nawaser

Applied Mathematics in Engineering, Management and Technology 1 (1), 17-24

 

Top management's role in coordinating human resources with corporate strategy

MH Hosseini, F Shakhsian, H Moezzi, SMS Khaksar

International Journal of Business and Social Science 2 (12), 172-179

 

Suppliers Selection for Sazeh Gostar Saipa Co. Using a Combination Approach of Analytic Network Process and Goal Programming

H Farsijani, MS Nikabadi, R Malmir, F Shakhsian

International Journal of Applied Logistics (IJAL) 4 (1), 14-34

 

Investigation on Top Management's Role in Strategic Administration of Low Cost Carriers

MH Hosseini, F Shakhsian

MODIRIAT-E-FARDA 9 (23), 11-23

 

Exploring and Modeling of “Right Decision” Characteristics in Connectedness Decision Paradigm (CDP)

MH Hosseini, F Shakhsian

Advances in Research 4 (5), 293-303

 

The role of production export barrier to achieve world-class case study: auto-part industry

H Farsijani, MH Hosseini, F Shakhsian

International Journal of Management Perspective

 

INVESTIGATION OF EFFECTIVE FACTORS IN STRATEGY FORMULATION OF AIR TRANSPORT

MH HOSSEINI, F SHAKHSIAN

JOURNAL OF EXECUTIVE MANAGEMENT 10 (240), 39-64

 

 

شناسایی آموزه های دینی مؤثر بر شکل گیری رهبری تحول گرای موثق (ATL) بر اساس مطالعه تطبیقی متون اسلامی و غربی (با استفاده از تکنیک دلفی فازی)

لطف الله فروزنده دهکردی فاطمه شخصیان فرزانه سادات حسینی

 پژوهش های مدیریت عمومی سال پنجم زمستان ۱۳۹۱ شماره ۱۸

 

ارزیابی و اولویت بندی تئوری های روابط سازمانی مناسب در مدیریت زنجیره تامین(SCM)  با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی(FAHP)

علیرضا علی احمدی، فاطمه شخصیان*، سید محمد صادق خاکسار

نشریه مدیریت فردا، پیاپی ۳۰ (بهار ۱۳۹۱)، ص ۵

 

بررسی فرایند مدیریت استراتژیک در شرکت های هواپیمایی کم هزینه

میرزاحسن حسینی، فاطمه شخصیان

نشریه صنعت لاستیک ایران، پیاپی ۶۱ (بهار ۱۳۹۰)، ص ۱۱۶

 

بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی مطالعه موردی: حمل و نقل هوایی کم هزینه

میرزا حسن حسینی، فاطمه شخصیان

پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال دوم شماره ۲ (پاییز و زمستان ۱۳۸۹)، ص ۳۹

 

بهبود مدیریت ارتباط با مشتری به واسطه مدیریت دانش

فاطمه شخصیان، شجاع قربانی

سومین کنفرانس بین­المللی حسابداری و مدیریت، ۱۳۹۴

منتورینگ در عمل؛ نویسنده: جِن لَبین؛ مترجمین: فاطمه شخصیان، علی­اکبر ایزدی­خواه؛ ۲۰۱۷؛ تاریخ نشر الکترونیکی: ۱۴۰۱.

سوابق تدریس و آموزش:

  • مدرس دانشگاه پیام نور مرکز غرب تهران، مرکز فنی مهندسی، مرکز البرز، مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، گروه­های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، حسابداری، مهندسی؛ (از نیمسال اول ۱۳۸۹ تا کنون)
  • دروس ارائه شده تاکنون: روش تحقیق، آمار کاربرد در مدیریت، تحقیق در عملیات، زبان تخصصی، ارگونومی، طراحی و مدیریت کسب­وکارهای الکترونیکی، مدیریت فروش و تحویل، اصول مذاکرات، مکاتبات و قراردادهای بازرگانی، مدیریت رفتار مصرف­کننده، مدیریت فرایندهای کسب­وکار؛
  • مدرس دانشکده علوم اقتصادی (خوارزمی)، مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، گروه­های مدیریت مالی، مدیریت، بیمه؛ (از نیمسال اول ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶)
  • دروس ارائه شده تاکنون: روش تحقیق در مدیریت، مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی؛
  • مدرس دانشگاه الزهرا، مقطع کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی، درس اخلاق کسب و کار؛ (نیمسال دوم ۱۳۹۵)
  • عضو گروه علمی منابع انسانی و آموزش مدیران ارشد و مشاور کسب و کار مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران (مدرس بین المللی از مؤسسه ترویج کسب و کار اتریش WIFI، مدرس دوره­های جامع مدیریت منابع انسانی، آموزش مدیران ارشد، مذاکرات و اتیکت­های تجاری، شایستگی­های بازرگانان (آموزش­های کارت بازرگانی) ( ۱۳۹۵ تاکنون)

 

آموزش­های سازمانی:

  • شرکت فناپ: دوره جامع مدیریت مشتریان در سه سطح (مدرس کمپین توانا بود)، (زمستان۱۴۰۲)
  • ایمینو: دوره آفلاین تحول دیجیتال و هوشمندی کسب و کار؛ توانمندسازی کسب­وکارهای نوپا (زمستان ۱۴۰۲)
  • شرکت همکاران سیستم: رویداد بازی­های مدیریتی نیروهای فروش با همکاری مجموعه گاتا (تابستان ۱۴۰۲)
  • شرکت نوراموتورز: دوره­های آنلاین تصمیم­گیری و مدیریت تعارض مدیران ارشد (زمستان ۱۴۰۰)
  • شرکت داتین: کارگاه­های نیم­روزه بازی مدیریتی با همکاری مجموعه گاتا (زمستان ۱۳۹۹)

مؤسس پلتفرم آموزش الکترونیکی سعدِوفا - www.saedevafa.ir

۱۴۰۱ -  تاکنون

 

عضو هیأت مدیره، مشاور کسب و کار  و منابع انسانی - شرکت فناوری اطلاعات اتود  ۱۳۹۸ -  ۱۴۰۲

 

عضو گروه علمی منابع انسانی و آموزش مدیران عامل (مربی، مدرس و مشاور) - مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران

وظایف و دستاوردها : برگزاری دوره های جامع مدیریت منابع انسانی، آموزش مدیران ارشد، اخلاق کسب و کار و شایستگی های بازرگانان (آموزش های کارت بازرگانی)؛

آغاز همکاری از  ۱۳۹۵

 

عضو مشاور و محقق پلتفرم Blue Eden Project  (کانادا)

۲۰۲۲- تاکنون 

 

عضو محقق دورکار شرکت  AskWonder (نیویورک- آمریکا)

۲۰۱۸- ۲۰۲۰  

  

مدیر آموزش

شرکت تجارت ایران مال - مؤسسه آموزش عالی آزاد اندیشه معین ۱۳۹۴ -  ۱۳۹۸

 

عضو پژوهشی، مدرس، مشاور و مربی کسب و کار در مؤسسه­‌های:

رونق کسب و کار (۹۸- ۹۹)؛ گاتا (۹۹- تاکنون)؛ مدیرپدیا (۹۷- تاکنون)؛ باتاب (۱۳۹۷- ۱۳۹۹)؛ مرکز مشاوره شرکت­های دانش بنیان ریاست جمهوری (کریدور) (تابستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱)

 

همکاری در فاز مطالعاتی پروژه معماری و طراحی اکوسیستم کسب و کاری  (رونق کسب و کار)

کارفرما / درخواست کننده ‎‏‎‏‎‏:‎‏‎‏‎‏ شبکه فراپست

۱۳۹۸- ۱۳۹۹

 

‎‏‎‏طراحی مدل کسب و کار و تنظیم طرح کسب و کاری

بیش از ۲۰ کسب و کار کوچک و متوسط

آغاز از ۱۳۹۷

 

‎‏‎‏برگزاری کانون ارزیابی توسعه (مدیرپدیا)

کارفرما / درخواست کننده ‎‏‎‏‎‏:‎‏‎‏‎‏ شرکت عمران آذرستان

آذر  ۱۳۹۷

کارفرما / درخواست کننده ‎‏‎‏‎‏:‎‏‎‏‎‏ شرکت رمیس

تیر و آذر ۱۴۰۰

 

‎‏‎‏

طراحی ساختار سازمانی (کریدور)

کارفرما / درخواست کننده ‎‏‎‏‎‏:‎‏‎‏‎‏ شرکت آرسینا

زمستان ۱۴۰۰

 

جذب و توسعه سرمایه های انسانی (کریدور)

کارفرما / درخواست کننده ‎‏‎‏‎‏:‎‏‎‏‎‏ شرکت مهندسی ژتوپرداز پارس

پاییز و زمستان ۱۴۰۰

   

ارایه مشاوره منابع انسانی به شرکت­های دانش بنیان ریاست جمهوری

شرکت­های آرسینا؛ رسانه شهر؛ پرتو تک سامانه؛ رکسان پارسیان؛ نوین پارسیان پاژند؛ مهندسی ژئو پرداز پارس؛ آریا سامانه یکتا نوین؛ هیرو نگار پارس

  • شجاع قربانی، پایان نامه ارشد، بررسی تأثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری با توجه به عوامل سازمانی مؤثر (مورد مطالعه: شرکت ماشین سازی بادله)، مؤسسه آموزش عالی نیما، ۱۳۹۴ (راهنما)
  • ساحل عباسی، پایان نامه ارشد، بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کارآفرینی سازمانی و عملکردهای نوآورانه مورد مطالعه : شرکت های کارآفرین نوپا آی تی بنیان در ایران، مؤسسه آموزش عالی نیما، ۱۳۹۶. (راهنما)

Human Resource Management Coaching Diploma

Institute for Economic Promotion of Austrian Federal Chamber (WIFI)

Oct. & Nov 2017

 

Strategy for CEOs Diploma

Institute for Economic Promotion of Austrian Federal Chamber (WIFI)

Jun. 2018

 

  Professional WI-FI Learning Method (LENA) Certification

Institute for Economic Promotion of Austrian Federal Chamber (WIFI)

Sep. 2017

 

Shopping Center Management Certification

University College of Estate Management (UCEM)

Feb. 2016

 

 Mind-shift: Break Through Obstacles to Learning and Discover Your Hidden Potential Certification

McMaster University

May 2020

 

کارت مربیگری مدیران عامل، مدیریت منابع انسانی، و مدیریت پایه

سازمان فنی و حرفه ای

۱۳۹۷