اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸ در تمامی مقاطع

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸ در تمامی مقاطع

داوطلبان گرامی: با توجه به استقبال و درخواست متقاضیان، به اطلاع می رساند ثبت نام تمامی مقاطع در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸ تمدید شد. متقاضیان گرامی می توانند جهت تشکیل پرونده و انجام ثبت نام حضوری در روزهای سه شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ و چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۶ عصر به محل این موسسه واقع در تهران به نشانی: تهران – خیابان توحید – نرسیده به تقاطع خیابان آزادی – بن بست فرهادیه (روبروی ایستگاه مترو توحید) – پلاک ۷ مراجعه نمایند. جهت مشاهده آدرس بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.

نکات ضروری:

۱- لطفا با توجه به مقطع تحصیلی مدارک خود را آماده نموده و در هنگام مراجعه حضوری به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است در صورت نقص مدارک از ثبت نام حضوری متقاضیان گرامی ممانعت به عمل خواهد آمد. (برای مشاهده مدارک لازم اینجا کلیک کنید) ۲- حضور شخص متقاضی و یا وکیل قانونی وی (همراه با وکالتنامه محضری) در هنگام ثبت نام الزامیست. ۳- با توجه به اینکه ظرفیت ثبت نام در هر روز محدود می باشد، فرآیند ثبت نام بر اساس نوبت دهی صورت می پذیرد. لذا از داوطلبان گرامی تقاضا می شود در ساعات ابتدایی زمان ثبت نام به محل مؤسسه مراجعه نمایند.

رشته های موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۳۹۸

مقطع عنوان رشته کد رشته توضیحات
کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر ۱۲۹۸۳ (اعم از داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش سال ۹۸ شرکت نموده و یا شرکت ننموده‌اند)
حسابداری ۱۲۹۸۴
حقوق ۱۲۹۸۵
روانشناسی ۲۱۷۱۹
مدیریت بازرگانی ۱۲۹۸۶
کاردانی به کارشناسی مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر ۳۰۴۴ (اعم از داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش سال ۹۸ شرکت نموده و یا شرکت ننموده‌اند)
حسابداری ۵۵۱۲
مدیریت صنعتی ۵۸۶۹
حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی ۵۹۱۷
کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ۱۳۶۶۲ ویژه داوطلبانی که قبلا در مرحله انتخاب رشته مجاز گردیده بودند و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز این موسسه را انتخاب نموده و قبولی آنها در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهایی اعلام شده باشد.
حقوق جزا و جرم شناسی ۱۳۷۸۸
مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار ۲۳۳۳۹
مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری ۲۳۳۴۱
مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن ۲۳۳۴۴
مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی ۱۶۳۴۶
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی ۱۵۲۱۱
مالی گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک ۱۵۷۷۴
مهندسی صنایع گرایش مهندسی مالی ۲۰۹۳۴