[۱۰۰۱۷۳] – چگونه دانشجویان می توانند با ریاست محترم دانشگاه ارتباط برقرار نمایند؟

با توجه به مشغولیت های کاری ریاست محترم دانشگاه در سطح عالی اجرایی موسسه و اختصاص وقت برای پیشبرد اهداف بلند مدت و میان مدت، طرح مشکلات دانشجویی بدواً به صورت مستقیم با ایشان امکان پذیر نمی باشد. با این وجود بعد از انجام فرایند زیر، مطرح نمودن مشکلاتی که توسط مسئولین مربوطه همچنان حل نگردیده است، قابل طرح با ایشان می باشد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه رئیس دانشگاه مستقیماً در کارهای اجرایی از قبیل امور مالی، آموزشی و یا پژوهشی دانشکده ها دخالت مستقیم ندارند، پاسخ ایشان بعد از بررسی و ارائه گزارش توسط مسئولین مربوطه به ایشان، ارائه داده خواهد شد.

مراحل لازم الاجرا:

  1. مشکل خود را بسته به نوع آن در یکی از پیام رسان تالارهای وبینار در سایا بصورت خصوصی و یا بصورت عمومی مطرح نمایید و شماره پست مذکور را در تالار مربوطه نزد خود نگه دارید.
    مراقب باشید مشکل مطرح شده مطابق شرح وظایف تالار باشد. (اینجا کلیک کنید)
  2. در طی سه روز کاری به پست مذکور مراجعه نمایید و چنانچه سوالات دیگری نسبت به پاسخ داده شده دارید (صرفاً در همان رابطه) زیر همان پست پرسش/پرسش های جدید خود را مطرح نمایید.
  3. در صورتی که تصور می کنید، جواب ارائه شده توسط مسئولین مربوطه در پیام رسان تالار وبینار از جمله کارشناسان دانشکده قانع کننده نمی باشد، در قالب ارسال ایمیل به “info@iranian.ac.ir” سوال خود را خطاب به ریاست محترم دانشگاه با ذکر شماره پست مربوطه قبلی خود در پیام رسان، اقدام نمایید. (درج نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس، رشته و مقطع تحصیلی الزامی است)
  4. محتوای ایمیل مذکور و شماره پست پیام رسان تالار وبینار مربوطه در واحد روابط عمومی دانشگاه بررسی و در صورت صلاحدید این واحد موضوع را به دفتر ریاست دانشگاه ارسال می دارد.
  5. مشکل مطرح شده مستقیما توسط ریاست دانشگاه از مسئولین مربوطه پیگیری و پاسخ لازم از طریق همان پست پیام رسان به شما ارسال خواهد گردید و در صورت نیاز از طریق دفتر حوزه ریاست با شما تماس تلفنی گرفته خواهد شد.
    عدم انجام دقیق مراحل فوق موجب عودت درخواست مذکور به دانشجو خواهد گردید.
    لازم به ذکر است ریاست محترم دانشگاه سوالات و پاسخ های دانشجویان و مسئولین را از طریق سرکشی به تالارها مختلف سایا مرتباً رصد می‌کنند و موارد لازم را شخصا از طریق مسئولین مربوطه پیگیری می نمایند.
آیا این پاسخ مفید بود؟
۱۵۸
۱۵۱