[۱۰۰۱۷۸] – روش لغو “درخواست تسویه حساب بابت انصراف” چگونه می باشد؟ (می خواهم ادامه تحصیل دهم)

  1. در صورتیکه درخواست تسویه حساب بابت انصراف نهایی شده است و دانشجو به سامانه ساما دسترسی ندارد لازم است به واحد آموزش بخش امور دانشجویان مراجعه و درخواست خود را در فرم مربوطه ارائه نماید. چنانچه انصراف نهایی نشده است و دانشجو به سامانه ساما دسترسی دارد در گردش “تسویه حساب بابت انصراف” از قسمت متن نامه، فرم تسویه حساب را چاپ و سپس ذیل آن، متن درخواست لغو انصراف (“درخواست لغو انصراف دارم” )  را درج، تاریخ و امضا نموده و اسکن آنرا از طریق منوی “الصاق نامه” در همان گردش ارسال نماید و کارشناس مربوطه را مطلع نماید.
  2. در سامانه ساما در گردش کار(تسویه حساب بابت انصراف)، قسمت “یاداشت” عبارت  (” درخواست لغو انصراف دارم ” ) را تایپ نموده و ارسال نماید.
  3. مدارک پرونده فیزیکی دانشجویی خود را کامل نماید. (مدارک تحصیلی پایه)
  4. چنانچه دانشجو مشمول متقاضی لغو انصراف، از معافیت تحصیلی نظام وظیفه استفاده نموده و درخواست انصراف ایشان نهایی شده است، درصورتیکه نامه لغو معافیت تحصیلی را دریافت کرده باشد و آن را به نظام وظیفه ارائه نداده باشد امکان لغو تسویه حساب بابت انصراف وجود دارد.
    نکته: در صورت ارائه نامه لغو معافیت تحصیلی به نظام وظیفه امکان لغو تسویه حساب بابت انصراف وجود ندارد.
  5. چنانچه انصراف نهایی شده باشد از تاریخ انصراف تا حداکثر یک ماه پس از آن درخواست ثبت لغو انصراف امکان پذیر است. (درصورت گذشت زمان بیشتر درخواست دانشجو نیاز به بررسی بیشتر دارد)
  6. گردش تسویه حساب خود را پیگیری نماید تا لغو انصراف (رد درخواست) در گردش صادر گردد.
آیا این پاسخ مفید بود؟
۱۴۵
۱۵۶