[۱۱۰۱۳۴] – برای تصویب پروپوزال چه اقداماتی باید انجام داد؟

لازم به ذکر است چنانچه در بازه زمانی تعیین شده در تقویم پژوهشی پروپوزال در سامانه ثبت ایرانداک به ثبت و تایید نرسیده باشد، مجوز دفاع داده نخواهد شد.
  1. دانشجو باید برای گرفتن ایده و بررسی تکراری نبودن موضوع انتخابی به سامانه گنج مراجعه نماید. (اینجا کلیک کنید)
  2. دانشجو بایستی برای ثبت نام و گزارشگیری درخصوص پایان نامه هایی که از حیث عنوانی مشابه عنوان مورد توافق با استاد راهنما می باشد به سامانه پیشنه یاب مراجعه نماید. (اینجا کلیک کنید)
  3. پروپوزال باید توسط دانشجو، فرم ۲۰۲ (دانلود) به انضمام متن پیشنهاده منطبق با تمپلیت دانشگاه (اینجا کلیک کنید) و با راهنمایی استاد راهنما تدوین شود.
  4. دانشجو باید پروپوزال تدوین و تکمیل شده را به پیوست گزارش پیشینه پژوهش از طریق پیام رسان آموزشی وب کلاس پژوهشی به استاد راهنمای مربوطه ارسال نماید.
  5. دانشجو بایستیفرم ۲۰۲ الف (دانلود) تکمیل شده را از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده برای استاد راهنما، استاد مشاور، مدیر پژوهش گروه و Instructors ارسال کند(و پوشه مربوط به هر یک از اساتید را انتخاب نماید).
  6. دانشجو بایستی گزارش پیشینه پژوهش را از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده برای استاد راهنما، استاد مشاور و مدیر پژوهش گروه و Instructors ارسال کند(و پوشه مربوط به هر یک از اساتید را انتخاب نماید).
  7. پس از تصویب پروپوزال در جلسه گروه، نتیجه تصویب پروپوزال به همراه اصلاحات مورد نیاز و تاریخ ثبت آن، توسط مدیر پژوهش گروه به دانشجو اعلام می گردد.
  8. دانشجو بایستی اصلاحات اعلام شده را انجام و پروپوزال نهایی را از طریق پیام رسان آموزشی وب کلاس پژوهشی به استاد راهنمای مربوطه ارسال نماید.
  9. دانشجو لازم است متن پیشنهاده تصویب و اصلاح شده را در مهلت مقرر طبق تقویم پژوهشی، در سامانه ثبت ایرانداک ثبت نماید و کد رهگیری را دریافت نماید. (اینجا کلیک کنید)
  10. دانشجو باید کد رهگیری سامانه ثبت را به مدیر پژوهش گروه و Instructors از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده، اعلام نماید.
  11. پروپوزال های ثبت شده دانشجویان در سامانه ثبت ایرانداک، توسط مدیر پژوهش دانشگاه بررسی و تایید می گردد. لذا دانشجو تا زمان تایید نهایی، بایستی از کارتابل خود، پیگیر اصلاحات مورد نیاز اعلام شده از سوی دانشگاه باشد.
آیا این پاسخ مفید بود؟
۲۱۱
۱۵۶