[۱۱۰۱۳۷] – مراحل ثبت پیشنهاده تصویب شده در سامانه ایرانداک چیست؟
- دانشجو باید به آدرس sabt.irandoc.ac.ir مراجعه کزده و سپس اقدام به نام نویسی نماید.
- پس از دریافت ایمیل تایید ثبت نام، باید از طریق لینک ارسال شده به ایمیل، وارد سامانه شود.
- با نام کاربری و رمز عبور دریافتی، به بخش ثبت پیشنهاده و اطلاعات پایان نامه وارد شود.
- سپس به بخش ثبت طرح پایان نامه (پیشنهاده) وارد شود.
- لازم است اطلاعات کامل پیشنهاده تصویب شده در گروه را در این بخش ثبت نماید.
- پس از دریافت کد رهگیری، آن را به مدیر امور پژوهش گروه اعلام نماید.
- پس از بررسی و تایید اطلاعات پیشنهاده توسط دانشگاه، گواهی ثبت پیشنهاده در سامانه قابل دسترسی خواهد بود و به ایمیل دانشجو نیز ارسال میگردد.
آیا این پاسخ مفید بود؟