[۱۱۰۱۳۷] – مراحل ثبت پیشنهاده تصویب شده در سامانه ایرانداک چیست؟

  1. دانشجو باید به آدرس sabt.irandoc.ac.ir مراجعه کزده و سپس اقدام به نام نویسی نماید.
  2. پس از دریافت ایمیل تایید ثبت نام، باید از طریق لینک ارسال شده به ایمیل، وارد سامانه شود.
  3. با نام کاربری و رمز عبور دریافتی، به بخش ثبت پیشنهاده و اطلاعات پایان نامه وارد شود.
  4. سپس به بخش ثبت طرح پایان نامه (پیشنهاده) وارد شود.
  5. لازم است اطلاعات کامل پیشنهاده تصویب شده در گروه را در این بخش ثبت نماید.
  6. پس از دریافت کد رهگیری، آن را به مدیر امور پژوهش گروه اعلام نماید.
  7. پس از بررسی و تایید اطلاعات پیشنهاده توسط دانشگاه، گواهی ثبت پیشنهاده در سامانه قابل دسترسی خواهد بود و به ایمیل دانشجو نیز ارسال می‌گردد.
آیا این پاسخ مفید بود؟
۷
۸