[۱۱۰۱۴۵] – بعد از دفاع پایان نامه، چه اقداماتی باید انجام گیرد؟

  1. پس از دفاع از پایان نامه، دانشجو لازم است طبق اصلاحات مشخص شده در فرم اصلاحات توسط مدیر پژوهش گروه، متن پایان نامه را اصلاح نماید و فایل نهایی را برای استاد راهنمای خود از طریق پیام رسان آموزشی وب کلاس پژوهشی ارسال کند و تاییدات را دریافت نماید.
  2. در این راستا ضروری است دانشجو از طریق وب کلاس پژوهشی و با نظارت استاد راهنما به انجام اصلاحات مبادرت ورزد.
  3. انجام اصلاحات در بازه زمانی اعلام شده مطابق تقویم پژوهشی می باشد.
  4. دانشجو پس از تایید فایل نهایی توسط استاد راهنما، می بایست فرم انجام اصلاحات (فرم ۲۰۸) را تکمیل و به همراه فایل نهایی پایان نامه، برای اساتید مربوطه(استاد راهنما، استاد مشاور، داور، مدیر پژوهش گروه و Instructors (و پوشه مربوط به هر یک از اساتید را انتخاب نماید)) از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده خود، ارسال کند و تایید آنها را دریافت نماید.
  5. استاد راهنما، باید فایل نهایی مورد تایید پایان نامه (ورد و پی دی اف) را از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده، به مدیر پژوهش گروه ، مدیر پژوهش دانشگاه، کارشناس پژوهش دانشگاه ارسال نماید.
  6. دانشجو باید فرم تعهد اصالت اثر را طبق شماره گذاری اعلام شده از سوی مدیر پژوهش گروه، تکمیل و از طریق پیام رسان آموزشی تالار وبینار سمینار و پایان نامه دانشکده ، به مدیر پژوهش گروه تحویل دهد.
  7. دانشجو لازم است بعد از دریافت تاییدیه فرم اصالت اثر در پیام رسان تالار وبینار پایان نامه و سمینار دانشکده، اصل فرم تعهد اصالت را، در زمان مراجعه حضوری برای درخواست فارغ التحصیلی به امور فارغ التحصیلان تحویل دهد.
  8. دانشجو لازم است کپی صورتجلسه دفاع تکمیل شده را از گروه جهت درج در پایان نامه دریافت کند.
  9. دانشجو لارم است پس از دریافت تایید فایل نهایی پایان نامه از طرف پژوهش گروه و دانشگاه، با درج فرم تعهد اصالت اثر و صورت جلسه دفاع طبق تمپلیت، نسخه نهایی پایان نامه را در سامانه ثبت ایرانداک ثبت نماید (اینجا کلیک کنید).
آیا این پاسخ مفید بود؟
۹۵
۹۷