[۱۶۰۱۱۵] – مراحل انجام و پیگیری معادل سازی چگونه است؟

  • ارسال درخواست معادل سازی در محدوده زمانی تعیین شده در تقویم دانشگاهی می باشد.
  • ارسال درخواست معادل سازی بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ساما می باشد.
  • انجام معادل سازی فقط در ترم اول دانشجو پس از ثبت نام در دانشگاه قابل پذیرش هست.
  • پیگیری وضعیت پذیرش دروس معادل سازی بصورت الکترونیکی بوده و از طریق سامانه ساما قسمت مکاتبات اداری و منوی کارتابل نامه صورت می‌پذیرد.

توجه: مسئولیت هر گونه مغایرت با اطلاعات ارائه شده توسط دانشجو و دریافت شده از وزارت علوم بر عهده دانشجو می باشد.

 

آیا این پاسخ مفید بود؟
۱۴۰
۱۴۹