دکتر رضا قرائی‌پور

دکتر رضا قرائی‌پور

Dr. Reza Qaraeipour

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و مدرس و همکار آموزشی موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
مرتبه علمی: استادیار
گروه آموزشی: مدیریت

reza.gharaeipour@iranian.ac.ir

reza-qaraeipour-fa

دکتر رضا قرایی پور عضو سابق هیات علمی دانشگاه خوارزمی است. او مدرک دکترای خود را در رشته مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۳۹۲ اخذ نموده است. چندین مقاله داخلی و بین المللی از ایشان در مجلات و همایش­ها چاپ و منتشر شده و ایشان سابقه تالیف و ترجمه چندین کتاب در حوزه مدیریت را نیز دارند.

  • دکتری تخصصی: مدیریت تولید و عملیات – دانشگاه علامه طباطبایی – ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۹
  • کارشناسی ارشد پیوسته : مدیریت صنعتی – دانشگاه امام صادق – ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲

مقالات کنفرانسهای داخلی

  • حسن، حاج جعفری نژاد؛ نوید، نیک اختر؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۸). بررسی ویژگی های اقتصاد دانش بنیان و تاثیرات آن بر توسعه پایدارکشورها در حال توسعه. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
  • حسین، نوروزیان؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۵). نقش شبکه های غیر رسمی در بازاریابی کارآفرینانه. کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
  • رضا، قرایی پور؛ سیدمصطفی هاشم؛ سرشت. (۱۳۹۵). سیستم مدیریت ارتباط با تامین کننده.  اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری.
  • زهرا، جعفری؛ رضا، قرایی پور؛ محمد، مراغه چیان. (۱۳۹۵).عوامل تاثیر گذار شبکه های اجتماعی بر نیت کارآفرینی. اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
  • رضا، قرایی پور؛ سجاد، خدادادی. (۱۳۹۵).عوامل کلیدی موفقیت در مهندسی ارزش. اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
  • رضا، قرایی پور؛ مهیار، ریاضی؛ مهناز، ریاضی. (۱۳۹۵).عوامل موثر بر نیات کارآفرینانه دانشجویان و نقش آموزش عالی در ارتقاء کارآفرینی. اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
  • رضا، قرائی پور؛ عبدالحسین، عباسیان؛ هدیه، میرهادی. (۱۳۹۴). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی. اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
  • راضیه، آقایی؛ رضا، قرائی پور؛ سعید، جعفری نیا. (۱۳۹۴). آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT. اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
  • علیرضا، کاویانی؛ زهرا، جعفری؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۴). اعتیاد به کار: از شخصیت تا نگرش های شغلی. در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
  • ضحا، نوه ابراهیم؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۴). ریسک های استقرارERP . چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
  • وحید، حسینی؛ محمد، عزیزی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۴). شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه باغداری دراستان همدان. کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
  • رضا، قرائی پور؛ مهیار، ریاضی؛ مهناز، ریاضی. (۱۳۹۴). عوامل مؤثر بر نیات کارآفرینانه دانشجویان و نقش آموزش عالی در ارتقاء کارآفرینی. همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
  • رضا، قرائی پور؛ هلیا، داروغه. (۱۳۹۴). تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط. همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
  •   مونا،علی پور؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۴). وب سایت مغزپسند. دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
  • میلاد، فطانت فردحقیقی؛ رضا، قرائی پور؛ سمیرا، دهمرده قلعه نو. (۱۳۹۴). کاتالیزور دانشگاهی رهبری درآ موزش عالی (ویژگی ، خصوصیات و کارکردها). نخستین همایش بین المللی مدیریت آموزشی ایران
  • میلاد، فطانت فردحقیقی؛ سمیرا، دهمرده قلعه نو؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۴). دانشگاه های نسل سوم دانشگاه کارآفرین ارائه شده در نخستین همایش بین المللی مدیریت آموزشی ایران
  • رضا، قرایی پور؛ عاطفه، حافظی. (۱۳۹۴). تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه. اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
  • رضا، قرایی پور؛ سمیه، صفری. (۱۳۹۴). نقش کارآفرینی سبز در ایجاد توسعه پایدار ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
  • ناهید، حمیدی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۴). عوامل موثر بر هوشیاری کارافرینانه. نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
  • وحید، حسنی؛ محمد، عزیزی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۴). ارائه الگوی جامع برای بازاریابی و بازاررسانی میوه در استان همدان. دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
  • راضیه، آقایی؛ رضا، قرائی پور؛ سعید، جعفری نیا. (۱۳۹۴). آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی. دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت 
  • فرشته، اصغرزاده؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). ابزارهای مدیریت دانش در توسعه دانش کاربردی در سازمانها. اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی  
  • ملیکا، سلیمانی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). معماری سرویسگرا و امنیت در آن. اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
  • الهام، آل ابراهیم؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). مقایسه طراحی نظام آموزش کارکنان بر اساس مدلهای ADDIE و ASSURE. اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
  • ملیکا، سلیمانی؛ سحر، آریا خصال؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). جایگاه سیستمهای مدیریت فرآیند کسب و کار در زیرساخت فناوری اطلاعات. نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
  • حر، آریا خصال؛ ملیکا، سلیمانی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). بلوغ مدیریت فرایند کسب وکار. کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
  • رضا، قرایی پور؛ الهام، آل ابراهیم. (۱۳۹۳). مدیریت استعداد و نقش آن در بهبود عملکرد فردی و سازمانی. نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی  
  • رضا، قرایی پور؛ سیده نرگس، هاشمی. (۱۳۹۳). استراتژی مدیریت تغییرات سازمانی مبتنی برپیاده سازی ERP :مزایا و چالش ها. سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
  • رضا، قرایی پور؛ مسعود، موغاری. (۱۳۹۳). نقش سیستم برنامه ریزی منابع سازمان در ارتقای چابکی سازمان. سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت  
  • رضا، قرایی پور؛ بی تا، هیرمند؛ نیلا، جعفری. (۱۳۹۳). معنویت در سازمان و رابطه ی آن با عملکرد سازمانی. اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری  
  • عارفه، بهجتی؛ رضا، قرائی پور. (۱۳۹۳). بررسی ابعاد مدل کسب و کار الکترونیکی. کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
  • رضا، قرایی پور؛ ملیکا، سلیمانی؛ سحر، آریا خصال. (۱۳۹۳). هوش تجاری با رویکرد سرویس گرایی. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
  • رضا، قرایی پور؛ سارا، خطیب. (۱۳۹۳).  نقش کارآفرینی در ایجاد گردشگری و رونق اقتصادی. دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در جغرافیا و گردشگری
  • زهرا، زارع میرک آباد؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). موانع و مشکلات شناسایی فرصت در کارآفرینی الکترونیکی در ایران ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع  

مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی

  • علیرضا، آقا قلیزاده سیار؛ مهدی، ایزدیار؛ رضا، قرائی پور؛ فاطمه، اسکندر. (۱۴۰۰). ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین. پژوهش های مدیریت راهبردی، ۲۷(۸۱)، ۱۳-۳۲.
  • علیرضا، آقا قلیزاده سیار؛ کامران، رحیمی؛ رضا، قرائی پور؛ زهره، حسنی. (۱۴۰۱). ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین. پژوهش های مدیریت راهبردی، ۲۸(۸۴)، ۱۳-۳۲.
  • علیرضا، آقا قلیزاده سیار؛ کامران، رحیمی؛ رضا، قرائی پور. (۱۴۰۱). ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین. پژوهش های مدیریت راهبردی، ۲۸(۸۴)، ۱۳-۳۸.
  • زهرا، نیک نژاد؛ نسیم، غنبرطهرانی؛ رضا، قرایی پور. (۱۳۹۳). ارزیابی آمادگی استقرار سامانه های برنامه ریزی منابع سازمان برمبنای مدل ۷S مکینزی. فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
  • اولریش، دیو و وین بروک بانک .  (۱۳۸۵)  . طرح ارزش آفرینی منابع انسانی، مترجمان : مسعود بینش، افشین دبیری و رضا قرائی پور، ناشر آهار ) به سفارش انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
  •  قرایی پور، رضا و همکاران (۱۳۸۵) . ارزیابی ۳۶۰ درجه از تئوری تا عمل: تجربه ای موفق در رسیدن به کلاس جهانی، مرکز آموزش ایران خودرو.
  •  بکر، برایان ؛ مارک هوزلید و دیو اولریش(۱۳۸۵) . ارزیابی متوازن منابع انسانی . مترجمان: مسعود بینش؛ افشین دبیری و رضا قرائی پور، انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
  • برانهام، لی.  (۱۳۸۵).  هفت دلیل نهفته ترک خدمت کارکنان  . مترجمان: حمید رضا رشیدی و رضا قرائی پور ، انتشارات ساپکو.
  • دانشگاه علامه طباطبایی- مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت بازرگانی – تئوریهای مالی- سال تحصیلی ۸۹-۹۰
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۰-۹۱
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۰-۹۱
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۰-۹۱
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۰-۹۱
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری - سال تحصیلی ۹۰-۹۱
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۱-۹۲
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۱-۹۲
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۱-۹۲
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۱-۹۲
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تشخیص فرصت های کارآفرینی - سال تحصیلی ۹۱-۹۲
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۲-۹۳
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۲-۹۳
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۲-۹۳
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۲-۹۳
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تشخیص فرصت های کارآفرینی - سال تحصیلی ۹۲-۹۳
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - سال تحصیلی ۹۳-۹۴
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۳-۹۴
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۳-۹۴
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۳-۹۴
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تشخیص فرصت های کارآفرینی - سال تحصیلی ۹۳-۹۴
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۴-۹۵
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - سال تحصیلی ۹۴-۹۵
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۴-۹۵
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۴-۹۵
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری - سال تحصیلی ۹۴-۹۵
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - سال تحصیلی ۹۵-۹۶
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۵-۹۶
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۵-۹۶
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۵-۹۶
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری - سال تحصیلی ۹۵-۹۶
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – روش تحقیق- سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری- سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان- سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۹۷-۹۶
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۹۶-۹۷
  • دانشگاه علامه طباطبایی- مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت بازرگانی – روش تحقیق - سال تحصیلی ۹۸-۹۷
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری - سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۹۸-۹۷
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۹۷-۹۸
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تشخیص فرصت های کارآفرینی - سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۹۹-۹۸
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۹۸-۹۹
  • دانشگاه علامه طباطبایی- مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت بازرگانی – روش تحقیق - سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی منابع سازمان- سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مهندسی مجدد فرایندهای کسب وکار- سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – مدیریت تولید و عملیات - سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – طراحی و تدوین طرح کسب و کار  business  plan ))- سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه خوارزمی - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحلیل آماری - سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی ارشد –  دانشکده مدیریت – تحقیقات بازاریابی- سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • دانشگاه الکترونیکی ایرانیان - مقطع کارشناسی–  دانشکده مدیریت – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها- سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • کارشناس ارشد و مسئول گروه کارشناسی "مرکز ارزیابی و توسعه مدیریت" – شرکت ساپکو – از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۵
  • مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ساپکو - از ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸
  • مدیر منابع انسانی و اداری گروه صنعتی گلرنگ و شرکتهای تابعه – از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳
  • استادیار و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه خوارزمی گروه مدیریت اجرائی از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴
  • امیدوار حسینی، محسن. (۱۳۹۳) . شناسایی و سنجش قابلیت های رهبری کارآفرینانه در سازمان اتوبوسرانی کرج. پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل کرج دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • سلیمانی، ملیکا.(۱۳۹۴). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم مدیریت فرایند کسب و کار و رتبه بندی عوامل به روش ANP فازی (مطالعه موردی شرکت گلرنگ). پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • محمودنیا، حسین. (۱۳۹۴). بررسی تاثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی از طریق متغیرهای میانجی گرایش کارآفرینانه و توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی شرکت گلرنگ). پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل
  • تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • میرهادی، هدیه .(۱۳۹۴). تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان از طریق متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی. پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • بیگدلو،حسن .(۱۳۹۴) .اعتبارسنجی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در بکارگیری سیستم آموزش مجازی مبتنی بر ویدئو کنفرانس در سیستم آموزش دانشگاه های کشور (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی تهران). پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • سالمی،زهره .(۱۳۹۴). بررسی رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمان از طریق متغیر میانجی گرایش کارآفرینی سازمانی در معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور. پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • خدمتگزار، حمیدرضا.(۱۳۹۴) . بررسی رابطه مدل تعالی سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان های ایرانی متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی در سال ۹۳). پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • آقایی، راضیه  . (۱۳۹۴) . آسیب شناسی آموزش کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با داده های فازی. پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد راهنما)
  • نیک نژاد، زهرا .(۱۳۹۴). ارزیابی آمادگی استقرار سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل ۷s مکینزی در دانشگاه کاشان. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی. (استاد مشاور)
  • نوری، حمید. (۱۳۹۴) . بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و نوآوری سازمانی در پژوهشگاه نیرو. پایان نامه کارشناسی ارشد.
  • حسینی، وحید.  (۱۳۹۴) .شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی در استان همدان (مورد مطالعه. بخش باغداری). پایان نامه کارشناسی ارشد.دانشگاه خوارزمی. (استاد مشاور)
  • حسینی علائی، حسین . (۱۳۹۴) . مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار در شرکت بیمه با استفاده از متدولوژی ترکیبی HP-B . پایان نامه کارشناسی ارشد. پردیس بین الملل تهران دانشگاه خوارزمی. (استاد مشاور)
  • معرفی به عنوان دانشجوی ممتاز دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد.
  • دریافت لوح تقدیر پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد.
  • دریافت لوح تقدیر از معاون محترم وزیر علوم در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد.