دکتر شهلا برجعلی‌لو

دکتر شهلا برجعلی‌لو

Dr. Shahla Borjalilou

عضو هیات علمی و مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
مرتبه علمی: استادیار
گروه آموزشی: مدیریت

e-mail

shahla-borjalilou-fa

دکتر شهلا برجعلی لو عضو هیئت علمی دانشگاه ایرانیان و مدیر پژوهشی این دانشگاه است. او مدرک دکترای خود را در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۳۹۱ اخذ نموده است. چندین مقاله داخلی و بین المللی از ایشان در مجلات و همایشها چاپ و منتشر شده و ایشان سابقه تالیف و ترجمه چندین کتاب در حوزه مدیریت دارند.

  • دکترای مدیریت منابع انسانی ، دانشگاه فردوسی مشهد، اسفند ۱۳۹۱
  • کارشناسی ارشد مدیریت MBA ، دانشگاه صنعتی شریف ، بهمن ۱۳۸۴
  • کارشناسی مهندسی برق (کنترل) ، دانشگاه صنعتی شریف ، تیر ۱۳۸۰

تألیف مقاله:

  • مقاله علمی پژوهشی” بررسی رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت”- چاپ در مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی- شماره ۳- پاییز ۱۳۸۹
  • مقاله علمی پژوهشی” تبیین رابطه ابعاد عدالت سازمانی و جنبه‌های گوناگون رضایت از جبران خدمات”- چاپ در مجله علمی پژوهشی مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران- نیمه اول ۱۳۹۱
  • مقاله علمی پژوهشی” آرزومندی مدیریتی در زنان و چگونگی تأثیرپذیری آن از نقشهای شغلی و خانوادگی”، چاپ در دو فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشنامه زنان، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، شماره پنجم، بهار و تابستان ۱۳۹۱
  • مقاله “بازتاب تحولات مکاتب فمینیسم در مباحث سازمانی مربوط به زنان”، چاپ در مجله گزیده مدیریت، سال هفدهم، شماره ۱۸۲، مهر ۱۳۹۵
  • مقاله “آیا ادراک از عدالت سازمانی بر رضایت از حقوق تاثیر دارد؟”، چاپ در مجله گزیده مدیریت، سال بیست و یکم، شماره ۲۱۶، فروردین ۱۳۹۹
  • مقاله “ساز و کارهای افزایش حضور زنان در عرصه های مدیریتی آموزش عالی ایران”، شانزدهمین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمانها و کسب و کارها ، شهریور ۱۳۹۹
  • مقاله “آیا شکاف نسلی کارکنان بر تعهد سازمانی آنان تاثیرگذار است؟”، چاپ در مجله گزیده مدیریت، سال بیست و یکم، شماره ۲۲۰، مهر ۱۳۹۹
  • مقاله “تاثیر واقعیت افزوده بر قصد خرید با میانجیگری تعهد مشتری”، پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر، بهار ۱۴۰۱
  • مقاله “تاثیر ارزش ویژه برند سبز و نگرش به محصولات سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان”، هشتمین کنفرانس علوم مدیریت و حسابداری، بهار ۱۴۰۱
  • مقاله “بررسی تاثیر فاکتورهای آمادگی الکترونیکی بر موفقیت تجارت الکترونیک”، ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی، پاییز ۱۴۰۱
  • مقاله ” تاثیر شیوه اقناعی عاطفی برند بر ارزش درک شده عاطفی مشتری و صداقت درک شده برند”، ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی، پاییز ۱۴۰۱
  • مقاله ” پیش زمینه ها و پیامدهای تنفر از برند”، نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، زمستان ۱۴۰۱
  • مقاله ” بررسی رابطه فرایند مدیریت دانش با دانش کارآفرینانه کارکنان”، هشتمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران، بهار ۱۴۰۲
  • مقاله ” تاثیر شیوه اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت “، دو فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی، دوره ۲، شماره ۱، فروردین ۱۴۰۲
  • مقاله "تاثیر ادراک از موانع سازمانی بر عدم تمایل استادان زن به حضور در پستهای مدیریتی" ، سومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار، بهمن ۱۴۰۲
  • مقاله "شناسایی موانع سازمانی ارتقا مدیریتی استادان زن در آموزش عالی ایران" ، سومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار، بهمن ۱۴۰۲
  • مقاله "توسعه مدیران به روش منتورینگ" ، سومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار، بهمن ۱۴۰۲
  • مقاله "مدیریت تنوع سازمانی: ضرورتها و پیامدها" ، سومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار، بهمن ۱۴۰۲
  • مقاله "تاثیر تعهد سازمانی بر رفتارهای شهروندی فرد محور و سازمان محور" ، سومین همایش ملی پژوهش های نوین در روان شناسی و علوم رفتاری، اسفند ۱۴۰۲
  • مقاله "یادگیری ترکیبی: مدلها، مزایا و اهداف" ، سومین همایش ملی پژوهش های نوین در روان شناسی و علوم رفتاری، اسفند ۱۴۰۲
  • Investigating factors influencing women’s inclination in adopting managerial positions in Iranian higher education, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, November 2012, Vol. 4, No. 7, pp:722-732
  • Reflection of postfeminist viewpoints on female related issues in organizations, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, February 2013, Vol. 4, No. 10, pp:683-693

تألیف کتاب:

  • هنر مذاکره، انتشارات کانون نشر علوم، بهار ۱۳۹۷
  • اصول و چالشهای کار تیمی، انتشارات کانون نشر علوم، پاییز ۱۳۹۷
  • ایده های نو در کارکردهای مدیریت منابع انسانی، انتشارات کانون نشر علوم، پاییز ۱۳۹۸
  • مدیریت منابع انسانی، روندهای نو و چالشهای پیش رو، انتشارات کانون نشر علوم، پاییز ۱۳۹۸
  • بازاریابی سبز از مسوولیت اجتماعی تا استراتژی بازاریابی، انتشارات آوای اندیشه، زمستان ۱۴۰۱

 

ترجمه کتاب :

  • سه کار برای موفقیت (۳ things successful people do)، نوشته جان ماکسول، انتشارات فرا، پاییز ۱۳۹۶
  • بهترین باش (Becoming the best)، نوشته هری کرمر، انتشارات فرا، تابستان ۱۳۹۷
  • با چرا آغاز کنید (Start with WHY) ، نوشته سیمون سینک، انتشارات فرا، زمستان ۱۳۹۷
  • رمز اعتماد به نفس(The Confidence Code) ، نوشته کتی کی و کلر شیپمن، انتشارات فرا، بهار ۱۳۹۹
  • فرهنگ سازمان بالنده(Deliberately Developing organizationsنوشته رابرت کگان و لیزا لاسکو لاهی، انتشارات فرا، پاییز ۱۳۹۹
  • شوخ طبعی، مهارتی جدی برای موفقیت(Humor, Seriously)، نوشته جنیفر آکر و نایومی بگدوناس، انتشارات فرا، تابستان

سوابق آموزشی :

  • تدریس دروس مدیریت منابع انسانی پیشرفته، مدیریت عملیات، تئوریهای مدیریت و سازمان پیشرفته، مدیریت رفتار سازمانی، روش تحقیق و زبان تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، مهر ۱۳۹۴ تاکنون
  • تدریس دروس مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت تولید، روش تحقیق و زبان تخصصی در مقطع کارشناسی، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، مهر ۱۳۹۴ تاکنون
  • تدریس دروس مدیریت منابع انسانی و روان شناسی کار در مقطع کارشناسی، دانشگاه الزهرا، مهر ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۸
  • تدریس دروس مدیریت منابع انسانی پیشرفته و تئوریهای مدیریت و سازمان پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد نیشابور، مهر ۱۳۹۱ تا بهمن ۱۳۹۱
  • تدریس دروس مدیریت تولید و عملیات و مدیریت منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد، مرکز آموزشی اتاق بازرگانی خراسان رضوی، مهر ۱۳۸۶ تا تابستان ۱۳۹۰
  • تدریس دروس تحقیق در عملیات و تجزیه و تحلیل سیستمها در مقطع کارشناسی، مرکز آموزشی اتاق بازرگانی خراسان رضوی، مهر ۱۳۸۶ تا تابستان ۱۳۹۰
  • تدریس درس مدیریت تولید و عملیات در مقطع کارشناسی ارشد، مرکز آموزشی سازمان مدیریت صنعتی نیشابور، ترم تابستان ۱۳۸۸
  • تدریس درس تحقیق در عملیات در مقطع کارشناسی، دانشگاه امام رضا مشهد، بهمن ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۸۸
  • تدریس دروس تحقیق در عملیات و مدیریت تولید در مقطع کارشناسی، دانشگاه غیر انتفاعی عطار مشهد، بهمن ۱۳۸۷ تا شهریور ۱۳۸۸
  • تدریس دروس مدیریت منابع انسانی و زبان تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد، موسسه آموزش عالی آسیا مشهد، مهر ۱۳۸۹ تا شهریور

سوابق شغلی :

  • عضو هیأت علمی موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، مهر ۱۳۹۴ تا کنون
  • معاون آموزشی موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، مهر ۱۳۹۵ تا دی ۱۳۹۶
  • مدیر پژوهشی گروه مدیریت موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، دی ۱۳۹۷ تا کنون
  • مدیر پژوهشی موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان، فروردین ۱۴۰۲ تا کنون
  • دبیر کمیته راهبردی دانشگاه فردوسی مشهد، معاونت طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد، بهمن ۱۳۸۴ تا اسفند ۱۳۸۵
  • کارشناس ارشد واحد برنامه ریزی و بهبود روشها، معاونت طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد، بهمن ۱۳۸۴ تا اسفند ۱۳۸۵
  • عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و نظارت تأسیسات برقی ساختمان، تیر ۱۳۸۵ تا کنون

راهنمایی و مشاوره پایان نامه:

  • تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت ، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • تاثیر تجربیات منفی مشتری بر واکنش های ضد برند با نقش میانجی تنفر از برند، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • تأثیر هویت برند سازمانی بر ارزش ویژه برند کارمند محور(مطالعه موردی: کارکنان بیمه آسیا استان تهران)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • تأثیر ارزش ویژه برند سبز و نگرش به محصولات سبز بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مشتریان محصولات شوینده سبز ecco )، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی رابطه بین شکاف نسلی کارکنان با مولفه های اعتماد و تعهد سازمانی، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی رابطه آمیخته بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با تاکید بر نقش تعدیل گر جنسیت، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در مجموعه های ورزشی بانوان، مورد مطالعه مجموعه های منطقه یک تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

 

داوری پایان نامه:

  • بررسی عوامل موثر بر نگهداشت استعدادها مورد مطالعه(شرکت تامین کننده ماشین آلات نساجی)، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی رابطه اخلاق حرفه ای اساتید آموزش عالی با وفاداری دانشجو و ارزش ویژه برند دانشگاه(مورد مطالعه : موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان)، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • تاثیر بازاریابی تجربی بر رفتار خرید مشتریان انلاین با میانجیگری آگاهی از برند(مورد مطالعه: شرکت اینترنتی علی بابا)، پایان نامه کارشناسی ارشد MBA ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی تاثیر درگیری مشتری بر سازگاری بانکداری همراه با میانجی‌گری محرک‌های توصیه الکترونیک(مورد مطالعه‌‌: مشتریان بانک پارسیان)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • بررسی تاثیر استاندارد سازی و سفارشی سازی بر کیفیت خدمات رضایت مشتری و وفاداری مشتری(مورد مطالعه: رستورانهای دارای فضای پذیرایی در منطقه ۱ تهران)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • مدیریت عملکرد، نشاط، آموزش و توسعه به عنوان پیش بینی کننده رضایت شغلی، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان
  • نقش داستان سرایی بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان)، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان

 

عضویت در کمیته های علمی:

  • عضو کمیته علمی همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
  • عضو کمیته علمی کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار

فاقد اطلاعات

Events

شاخصه Event Name
UE-006 Chicago Architecture Foundation River Cruise 3 Hours ۱ آذر ماه ۱۴۰۳
UE-002 The Ecosystem Within Us 4 Hours ۱ آذر ماه ۱۴۰۳